Celovita predstava doma

Napisal/a: Valentina Vovk, 4. May, 2016

Nepremičnina pod žarometi ali ko ogled nepremičnine preraste v doživetje novega doma.

Ko smo pred nedavnim staro stanovanje prenovili v mladostno preobleko in objavili oglas za njegovo prodajo, je malo manjkalo, pa bi nam pregorel telefon. Povpraševanja so nas namreč dobesedno zasula. V nekaj dneh je bilo stanovanje prodano. Tudi odzivi kupcev so bili nadvse zanimivi. Na ogledih smo namreč izvedeli, da je stanovanje med oglasi izstopalo že samo zaradi lepih fotografij. Skorajda nemogoče je najti lepo staro stanovanje, po normalni ceni, je potožil eden izmed potencialnih kupcev. V množici grdih fotografij, sem najbrž kaj, kar bi imelo potencial tudi spregledal, je še dodal.

V trenutku, ko se odločite za prodajo svojega stanovanja, postane nepremičnina, ki na trgu skupaj z drugimi tekmuje za pozornost. Potencialni kupci, za katere želite, da bi jih bilo čim več, jo ocenjujejo in primerjajo z drugimi podobnimi nepremičninami v bližnji okolici. Če želite za svoje stanovanje iztržiti najboljšo možno ceno, je zato pomembno, da ga potencialnim kupcem predstavite v najboljši možni luči.

V tujini se je skupaj z nepremičninskim velikim pokom razvila tudi storitev, ki se imenuje STAGING oziroma HOMESTAGING. Težko bi našli slovensko sopomenko za ta naziv, v direktnem prevodu pa bi to pomenilo uprizoritev doma, ki se še najbolj približa izvornemu pomenu. A celoviteži ne bi bili celoviteži, če si ime storitve ne bi prikrojili po svoje. Tako smo jo poimenovali CELOVITA PREDSTAVA DOMA.

Fotografija PREJ in POTEM, vir arhiv Celovito

Vsem, ki smo se kdajkoli odločili za prodajo svoje nepremičnine, je jasno, da je pred objavo fotografij na spletu potrebno vsaj malo pospraviti odvečno navlako in osebne predmete. Vendar to še ni vse. Na uprizoritev doma lahko gledate kot na produkcijo, strokovnjak za ureditev interijerja, stilist, pa je v tem primeru režiser. Skupaj z ekipo namreč poskrbi za to, da vaša nepremičnina zažari v najlepši možni luči in se na ta način loči od množice drugih iz trenutne ponudbe. Na fotografijah spodaj lahko vidite različne primere priprave nepremičnine za prodajo. Na fotografiji zgoraj pa gre za primer, ko je bila nepremičnina prazna in polna zastarele opreme, ki jo je bilo potrebno v vsakem primeru odstraniti.

Fotografija PREJ in POTEM, vir Pinterest

Fotografija PREJ in POTEM, vir Pinterest

Cilj priprave nepremičnine za prodajo ni prikrivanje napak ali zgolj dekoriranje, kot si to marsikdo napačno razlaga, temveč izluščiti maksimalni potencial nepremičnine.

Obstajata dva načina “staginga”. Če je stanovanje prazno ga improvizirano opremimo in dekoriramo, marsikateri kupec namreč nima najboljše prostorske predstave, zato si v praznem stanovanju težko predstavlja kje bo stal kak kos pohištva, koliko prostora potem še ostane in kako bi se pravzaprav v tem prostoru lahko živelo. V primeru, ko je stanovanje naseljeno oziroma se prodaja skupaj z opremo, pa je postopek nekoliko drugačen. Najpomembnejše je, da odstranimo odvečno navlako, kakšen kos pohištva umaknemo ali zamenjamo s primernejšim in dodamo zanimiv detajl ali dva.

Poleg temeljitega čiščenja, manjših popravil in beljenja, ki so skorajda nujni, vam strokovnjak pomaga razporediti obstoječe pohištvo, predlaga osvežitev nekaterih kosov in vas morda celo uspešno pripravi do tega, da se od katerega izmed njih poslovite.

Fotografija PREJ in POTEM, vir Pinterest

Fotografija PREJ in POTEM, vir Pinterest

Kaj želimo doseči?

Naš osnovni cilj je, da se kupci že ob prvem ogledu zaljubijo v vašo nepremičnino, v kateri bi si želeli ustvariti svoj nov dom. Želimo si močne občutke, želimo si, da bi si čim več potencialnih kupcev dejalo: “Tukaj hočem živeti”!

Kaj lahko storimo?

Vse je odvisno od tega, v kakšnem stanju je vaša nepremičnina. Morda je potrebno le temeljito čiščenje, umik osebnih predmetov in malo dekoriranja za lepše fotografije. Morda pa bo potrebno beljenje, kakšna dodatna vtičnica, kos pohištva ali pa recimo ureditev trate pred vhodom, če prodajate hišo. V tem primeru bo potrebno vložiti nekaj več truda. O vseh potrebnih detajlih se pogovorimo na prvem sestanku z vami. Skupni končni cilj pa je vedno izkoristiti vse potenciale, ki jih ima vaša nepremičnina, da bi “pod žarometi” lahko zaživela kot obet prijetnega domovanja.

Vsaka nepremičnina ima tudi več možnih različnih obrazov. Odvisno od tega kdo v njej domuje. Zato pripravimo tudi knjižico, kjer predstavimo zgodbo stanovanja z vsemi potrebnimi podatki in variacijami tlorisov. Kako izgleda takšna knjižica, si lahko ogledate tukaj. Stanovanje, ki smo ga na ta način uspešno postavili “pod žaromete” pa ste si lahko ogledali že na prvi povezavi.

Fotografija PREJ in POTEM, vir Pinterest

Kaj pove statistika?

Fantastic Franck, švedska nepremičninska agencija, ki se lahko pohvali z izjemno uspešnostjo prodaje in hitro poslovno rastjo, so mojstri povečanja vrednosti nepremičnin. Zadovoljni pa niso le oni temveč vsi, tako prodajalci kakor tudi kupci njihovih nepremičnin.

Če malo “pofirbcate” po internetu boste hitro prišli še do drugih spodbudnih podatkov. 90% kupcev si lažje predstavlja nepremičnino, kot svoj bodoči dom, če je ta lepo opremljena in pripravljena za prodajo. Nepremičnine, ki so za prodajo primerno pripravljene se prodajo še enkrat hitreje, kot nepripravljene in za bistveno boljšo ceno. Po tujih statistikah se investicija v “homestaging” nepremičnine povrne med 300 in 500%. Audra Slinkey, ustanoviteljica in predsednica ameriškega združenja “Real estate staging assotiation” pravi, da je trenutno stanje na nepremičninskem trgu tako zahtevno, da od prodajlcev nepremičnin zahteva veliko več. “ Za prodajo nepripravljena nepremičnina, vas lahko na koncu stane veliko. To je tako, kot če bi na mizi pustili kupček denarja in odkorakali proč”.

Objavljeno v: celovita predstava doma, projekti.

Morda tudi vi razmišljate o prenovi?

Bi radi prenovili stanovanje, na novo opremili otroško sobo ali uredili vrt, ampak ne veste kako?
Oglejte si naše pakete ali pa nas pokličite za nasvet na 059 713 620.

Kaj pa vi mislite?

blog comments powered by Disqus

Drugi zapisi …